Pretext

"Dati-i omului o masca si va va spune cine este" Oscar Wilde

vineri, 27 ianuarie 2012

A 38 postare…

Pentru ziua de azi as fi avut alte intentii….as fi vrut sa impartasesc alaturi de voi emotia muzicii lui Ernesto Cortazar…sensibilitate, frumusete, speranta…
Am primit insa o palma (a cata oara?) … si m-am trezit din nou la realitatea celor 8 ore si jumatate din viata mea de zi cu zi… asa cum sunt, asa cum par, dar asa cum ne facem ca nu le vedem sau poate nu le vrem altfel… poate ca e mai bine asa, poate nu... As fi vrut sa pot sa reactionez cu un alt pamflet… si sa merg mai departe. Dar as risca sa ranesc oameni din anturaj si asta nu vreau… eu nu sunt adepta dinte pentru dinte… mai degraba intorc si celalalt obraz. Voi continua sa scriu aici… desi poate nimeni nu va mai citi… voi scrie pentru mine…e oaza mea de libertate… si …totusi… voi prezenta ma:i jos ce pregatisem pentru azi… e si mesajul meu pentru toti cei ce au citit ce-am scris pana acum:


Eu
nu ma caiesc,
c-am adunat in suflet si noroi-
dar ma gandesc la tine,
Cu gheare de lumina
o dimineata-ti va ucide-odata visul,
ca sufletul mi-e asa curat,
cum gandul tau il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plange mult atunci ori vei ierta?
Vei plange mult ori vei zambi
de razele acelei dimineti,
in care eu ti-oi zice fara umbra de cainta:
"Nu stii,
ca numa-n lacuri cu noroi cresc nuferi?"

(Lucian Blaga)