Pretext

"Dati-i omului o masca si va va spune cine este" Oscar Wilde

miercuri, 7 martie 2012

Martie


Din nou luna martie ma surprinde cu lucruri noi. Lucruri bune. Frumoase. In luna martie mi s-au intamplat numai lucruri bune. Intamplari cu talc sau fara… intamplari care mi-au marcat sufletul. In bine.
E luna reinvierii. Luna sperantei. Luna regasirii. A luminii. O promisiune pentru o vara frumoasa, cu mult soare si flori.

Un nou inceput… de drum, de viata… de iubire … un nou drum spre un tarm ce incepe sa se zareasca la orizont.

Posibil sa fie ultimul tarm pentru mine. De aceea sunt atat de bucuroasa ca am avut curajul sa ridic privirea si sa vad oportunitatea de a redeveni eu. Cea de care mi-a fost atat de dor. Zambitoare, spirituala, dornica sa impartaseasca bucuriile cu toti cei din jur. Indiferent de convingeri sau statut.

La multi ani!