Pretext

"Dati-i omului o masca si va va spune cine este" Oscar Wilde

vineri, 30 decembrie 2011

2011 – timpul bilantului

2011 a fost anul in care aveam de indeplinit un singur obiectiv prestabilit: sa fac lucrurile mai bine! Toate lucrurile…all the stuff, cum spune americanul. La serviciu, dar mai ales pe plan personal: ca mama, sotie, fiica, sora, ca om traitor pe a treia planeta de la Soare. Prin 2010 la unul din cursurile la care m-au trimis (J) - cred ca Time Management sau Excellence in Communication (naiba mai stie cum se numea, desi au nume diferite 75% din timpul alocat cursului acopera aceeasi tematica, doar jocurile difera J) – trainerul, un domn simpatic si putin invidiat pentru faptul ca vine cu placere sa isi faca jobul – ne-a recomandat sa ne stabilim la inceputul anului un obiectiv si la final sa tragem linia si sa vedem cum stam.
Obiectivul trebuia sa fie SMART (in traducere libera: Simplu, specific, usor de masurat, are sens pentru noi, este responsabil si bine incadrat in timp).
Cum anul 2011 se apropie de final, a venit timpul bilantului…si a evaluarii. Am reusit sa fac lucrurile mai bine?
Pe plan profesional? Au fost perioade mai bune, sau mai rele.  Pana la urma incerc sa imi tin echilibrul, sa ating punctul "exceed expectation" si mai vedem.

Pe plan personal? Am reusit si m-am apropiat de adolescentul meu. Da, am reusit sa ii recastig increderea si prietenia. Pentru ca sunt mama si prietena. E foarte important … sunt mandra de el si am si de ce J In curand va veni acasa cu prietena.
Cu Dan… inca mai dansez in parc, la concerte… e bine, nu, dupa 21 de ani de casnicie?
Am cununat a treia oara o alta pereche de tineri. M-am bucurat, din nou, ca la propria mea casatorie. Abia astept sa mai botez si un copil.
Am ajutat cat am putut, cu ce am putut, din toata inima,  cunoscuti si necunoscuti. M-au impresionat pana la lacrimi copiii de la Centrul Mia din Chiajna. Am sa ii vizitez in 2012. Cu siguranta.
Am incercat sa scap de furia acumulata – si mi-am facut un blog. Acesta. Ma simt mai bine, mai libera…
2011- a year in review (spicuiri, mai sunt si alte momente importante)

Acum e timpul pentru un nou obiectiv – pentru 2012…
Deci….VOI INCERCA SA FAC LUCRURILE SI MAI BINE! Si imi voi lua pensule si tempera, acuarele, goase, sevalet,  sa ma apuc de pictat.
La multi ani!