Pretext

"Dati-i omului o masca si va va spune cine este" Oscar Wilde

joi, 1 decembrie 2011

December has come

De ce iubim luna decembrie? avem atatea motive.... personal mie nu imi place iarna, dar luna decembrie mi se pare una dintre cele mai frumoase luni ale anului. Maiul e favoritul meu... dar decembrie... are o aroma aparte... incepe cu o zi mareata (zi libera... nationala....) .... apoi vine mos Nicolae... apoi 8 decembrie - ziua in care m-am casatorit ... bineinteles mos Craciun si... revelionul ... atunci cand faci o retrospectiva a anului care se pregateste sa plece (cu bune si rele), dar faci si planuri pentru anul care vine... si numai cu bune si foarte bune....

Decembrie e luna iubirii... e luna cand trezeste copilul din noi si suntem mai buni cu toti cei din jurul nostru.... Si astfel ma gandesc ... ce bine ar fi daca ar fi doar Decembrie tot anul, nu? Am fi cu totii mai buni, mai generosi... mai oameni!

Linkin Park My December


Colective Soul - December


Taylor Swift - Back to December