Pretext

"Dati-i omului o masca si va va spune cine este" Oscar Wilde

luni, 20 februarie 2012

Am uitat

Am uitat sa zambesc, atunci cand ploua afara, desi ploaia a fost intotdeauna atat de draga si imi inspira atatea amintiri dragi;
Am uitat sa ma bucur de fiecare raza de soare, care imi incalzeste sufletul si imi da iluzia sperantei intr-o lume mai buna;
Am uitat cum este sa mergi la scoala, la cursuri, sa inveti tot felul de lucruri de care poate nu ai niciodata nevoie, dar nu stii cand iti va folosi vreodata pe parcursul vietii;
Am uitat ca viata e frumoasa si merita traita… cu bune si rele, ca doar ne-am plictisi daca totul ar fi bine, plan, fara ocolisuri si ascunzisuri;
Am uitat demult cum este sa ajungi acasa si sa nu ai niciun fel de responsabilitate… sa stai pe canapea si sa asculti muzica pe care ti-o doresti, fara compromisuri si fara alte sugestii;

Am uitat acum jumatate de ora cheile in usa de la intrare. Pe dinafara.

O fi de bine?