Pretext

"Dati-i omului o masca si va va spune cine este" Oscar Wilde

miercuri, 28 septembrie 2011

Printre amintiri

In iunie am fost in team building.  Frumos si interesant, m-am bucurat doua zile de compania colegilor mei mult mai tineri. E asa bine intre ei… Eu personal nu simt acea diferenta mare, mare de varsta… Imi place sa cred ca nici ei nu o simt.



Locul faptei: Covasna, hotel Clermont. Extraordinar de …diferit fata de alte hoteluri din Romania. Elegant, linistit, confort plus J. Cel  mai tare m-a impresionat insa un tablou din restaurant. Erau mai multe, dar unul mi-a captat atentia si m-a facut sa ma intorc in timp. Reprezenta doi dansatori de tango.


Nu e acel tablou, dar seamana


Eleganta, senzualitate, caldura, pasiune. Contempland tabloul respectiv (ce bine ca aveam o preocupare, asa nu mi-am umplut farfuria de nenumarate ori… bufet suedez, ce vrei! Romanu’ tot roman, recunosc sunt o pofticioasa)  in minte imi rasunau acordurile unui tangou pe care l-am ascultat doar o data sau de doua ori, candva prin anul de gratie 1985... Imprejurare trista, poate si de aceea tabloul acela ma fascina.

Ajunsa acasa, hotarata sa gasesc acea melodie, am cautat si am cautat, iar prietenii mei goagal si iutub nu  m-au dezamagit.  Am plans si am ascultat melodia  minute in sir, din nou si din nou…. Pana lacrimile s-au transformat in zambet, iar zambetul in impacare.