Pretext

"Dati-i omului o masca si va va spune cine este" Oscar Wilde

vineri, 9 septembrie 2011

Repetenta la comunicare

Degeaba. Degeaba pompeaza angajatorii in mine cursuri de comunicare. In van. Nu inteleg si neam. De fiecare data, dupa ce parcurg un astfel de curs, imi promit sa tin seama de cele invatate, reamintite, reasezate, re… re… ca eu tot nu am curajul sa spun lucrurilor pe nume, sa dau acel feed-back tuturor celor care ma deranjeaza. Sau pe care ii deranjez. Valabil din orice parte vei privi.

Chiar acum, cand eu incerc sa-mi ostoiesc ranile provocate de prostie, la TV sunt stiri despre tragedia echipei de hochei… aproape intreaga echipa a murit intr-un accident aviatic. Aceasta este o rana. Acesta este un lucru important. Si nu tanguielile unei persoane slabe, care nu are demnitatea de a spune lucrurilor pe nume. Chiar si fara asertivitate.

Niciun comentariu: